پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در پژوهشی متوجه شده‌اند که قدمت شکل‌گیری قاره‌های باستانی زمین به حدود 3.2 میلیارد سال قبل می‌رسد.
فرمانده کل سپاه گفت: ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند.
خیابانی در تهران که امروز به نام یکی از بلندترین قله‌های ادبیات عارفانه ما یعنی «مولوی» نامگذاری شده، روزگاری نام یک دلقک درباری را بر خود داشت؛ مردی که حتی خواندن و شنیدن برخی از حرکاتی که در مجالس از او سر می‌زده، عرق شرم بر پیشانی می‌نشاند.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
ستاره شناس کمیته عالی امور دینی ترکیه گفت: هلال ماه شوال از اوایل شب پیش رو از قاره‌های آفریقا و اروپا رؤیت خواهد شد.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
رئیس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی‌های معتبر خریدرای کنند.
وافل‌های نپخته قیافه‌های غلط‌ اندازی دارند و اینگونه به نظر می‌رسد که پخته‌اند. اما در صورتی که یک گاز به آن‌ها بزنید متوجه مزه‌ آرد می‌شوید همچنین با خطرات تخم‌مرغ نپخته هم مواجه هستید.
طالبی در برنامه هفت، پس از توهین به هنرمندان زن سینمای ایران، حوادث اخیر را ناشی از خیانت آذری جهرمی در توسعه فضای مجازی خوانده بود.
این اولین بار نیست که این افراد بدون توجه به هزینه‌هایی که برای کشور و سینمای ایران ایجاد می‌کنند؛ تفکر خود را فریاد می‌زنند و آخرین بار هم نخواهد بود، اما پرسش اینجاست که صداوسیما چطور می‌خواهد جلوی مهمانان هزینه‌تراش خود را بگیرد؟ آیا وقت آن نرسیده در خصوص استفاده از برخی چهره‌ها و پخش زنده برخی برنامه‌ها تجدیدنظر کنیم؟
ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلاده‌های طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن می‌پردازد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته‌ای مسیر علوم و فنون دیگر را باز می‌کند و راه را برای رسیدن به قله‌های دانش و فناوری جدید باز می‌کنند.
او پسر منتخب اسامه «بن لادن» بود وارث مسح شده فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان. او «عمر بن لادن» است. در دوران کودکی در تورا بورا در رشته کوه‌های شرق افغانستان اسامه بن لادن آزمایش سلاح‌های شیمیایی را بر روی حیوانات خانگی محبوب «عمر»" پسرش انجام داد اسامه هم چنین عمر را مجبور به تیراندازی با استفاده از اسلحه کلاشنیکف در اردوگاه‌های آموزشی تروریستی کرده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نمایش دیگری از اقتدار ملی و توانمندی جوانان ایران در فتح قله‌های علمی نوین، زیر سایه تحریم‌ها و فشارهای حداکثری است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
یک مدل سازی جدید رایانه‌ای نشان می‌دهد که قاره‌های زمین در آینده دوباره به هم خواهند چسبید.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ده تیم خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ده تیم خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد.
رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان نمایش باشکوه دیگری از توانمندی‌ها و استعدادهای پویای ملت پهلوان‌پرور ایران زمین در فتح قله‌های افتخار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ