نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارایه راه‌حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارائه راه حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
در گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید شد که ضرورت دارد بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به رفع موانع موجود در مسیر حواله کرد ارز دارو و تجهیزات پزشکی اقدام کند.
رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های قابل توجهی در حوزه صنایع دریایی وجود دارد که برای جبران آن‌ها و رسیدن به سطح مطلوب کار و اقدام جهشی ضرورت دارد.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
رئیس جمهور در این جلسه موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور عنوان کرد و با اشاره به فرصت بسیار کوتاه برای عبور از بروز مشکل جمعیتی، بر ضرورت توجه و اقدام جدی دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در این باره تأکید کرد.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
استاد ژئوپلیتیک دانشگاه در تحلیل خود از تاکید وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مرتبط با منابع آبی و حقابه ایران از ارس اظهار کرد : «کاری که وزیر خارجه انجام داده، اقدام خوبی است که از طریق دیپلماسی حق و حقوق ایران دنبال شود و اجازه ندهند بحث سهم ۳۰ درصدی که مطرح شده کم شود.»
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
دادستان پیشین انقلاب اسلامی درباره ضرورت استفاده از رأفت اسلامی در صدور احکام اعدام و محاربه گفت: واقعا باید این کار صورت بگیرد. حتی با اعدام کردن و کشتن نیز این کارها درست نخواهد شد. بنابراین باید با رأفت اسلامی برخورد کنند تا آن افراد و جامعه هم اصلاح شوند.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اگر با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم قطعاً تحول بزرگی را درمرزبانی به وجود خواهیم آورد.
معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.
تبریز- نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اقدام فوری دولت برای نجات دریاچه ارومیه، گفت: وضعیت دریاچه تعریفی ندارد و باید اقدام فوری برای نجات آن انجام شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت اقدام فوری و قاطع جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت این سازمان در محکوم کردن رژیم صهیونیستی و توقف جنایات و تجاوزات این رژیم تاکید کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح دوباره تشکیل وزارت بازرگانی اقدام پسندیده‌ای نیست، گفت: در شرایطی که همه قیمت‌ها آزاد شده است، تشکیل وزارت بازرگانی مفهومی ندارد.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ