عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد کشور باید یکپارچه شود و برای این هدف، باید نقشه راهی از آغاز تا انجام در قالب یک ساختار شکل گرفته‌ برای اقتصاد ترسیم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
داود منظور از خروج اقتصاد کشور از رکود خبر داد و گفت: فضای بین‌المللی در حال تغییر به نفع کشور ماست و باید برای رشد اقتصادی ۸ درصدی از این فضا حداکثر استفاده را ببریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دریامحور از ظرفیت‌های مهمی است که باید به عنوان پیشران و نقطه تحول مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برداشته شدن موانع گسترش روابط تهران و ریاض به نفع هر دو کشور است و سفر خاندوزی وزیر اقتصاد به عربستان نشان می‌دهد که اقتصاد در قلب سیاست خارجی قرار گرفته است.
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید با فساد به صورت علمی، حرفه‌ای و اصولی برخورد شود،گفت: اقتصاد مسئله مهم کشور است.
هفتصد و پنجاه و نهمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور را باید از وابستگی به دلار نجات داد، گفت: صدمه دیدن معیشت مردم، سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز مخدوش می‌کند.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم باید بدانند کشور چگونه اداره می شود، گفت: نظام مالی، اداری و اقتصادی کشور با شفافیت و برنامه محوری رشد خواهد کرد.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
کشور‌های هدف امریکا از نگاه گاوچران‌های امریکایی یا باید چپاول کشور و نقض حاکمیت آن را با آغوش باز بپذیرند یا باید ویرانی و نابودی و کشتار و تحریم و سازمان‌های تروریستی امریکاساخت، را تحمل کنند. قبلاً نیز تشریح شده که مدل مهار و براندازی، فشار و مجبورسازی در ایران، عراق، سوریه و لبنان که فاز جدید آن از سال ۹۸ آغاز شد، ارکان یکسانی دارند و طمع‌ورزی و زورگویی امریکا، انتها و پایانی ندارد.
کیهان نوشت: باید برای صیانت از زندگی مردم، بر اخلالگران سخت گرفت. اخلالگران دانه‌درشت باید در کنار تحمل مجازات‌های عادی، مجازات همراهی با جنگ اقتصادی دشمن را هم متحمل شوند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از اصلاحات مهمی که باید در عرصه اقتصادی انجام شود، شفاف‌سازی نظام ارزی و مردمی شدن اقتصاد است.
جاسک - رئیس جمهور با تاکید بر رونق اقتصاد دریا در کشور گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم دولت تبدیل کردن سواحل مکران به مرکز اقتصادی، رونق تولید و داد و ستد برای کشور است.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.
علت تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس در تهران
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ