رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
آستان مقدس امام حسین(ع) از اقدامات جدید برای آسایش زائرانی خبر داد که به عراق سفر می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
همزمان با تداوم تحرکات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، نیروهای اضطراری بین‌المللی یونیفل (وابسته به سازمان ملل) اقدامات پیشگیرانه خود در مرز لبنان و اراضی اشغالی را به اجرا درآوردند.
شهردار منطقه ۴ از آماده‌باش کامل و اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه در بارش‌های احتمالی آخر هفته خبر داد.
میامی- فرماندار میامی بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه مسیر عبور یوز در حوزه میامی باید اجرایی شود، گفت: ایجاد منطقه حفاظت شده برای حفظ یوز ضروری است.
فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در فصل زادآوری حیات وحش تاکید کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ماموران این پلیس در آماده باش صد درصدی هستند.
پیش از شروع سفر و ترک خانه، در خصوص بیماری‌های مختلفی که ممکن است در سفرتان در معرض آن قرار بگیرید و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، با پزشک خود مشورت کنید. مطمئن شوید دارو‌های مورد نیاز خود را برای تمام روز‌های سفر به همراه داشته باشید؛ به خصوص اگر به دیابت، بیماری قلبی، تنفسی و کلیوی یا سایر بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مبتلا هستید.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برنامه ریزی برای اقدامات پیشگیرانه در حوادث طبیعی از لازمه های اساسی مقابله با بحران است.
فرسودگی شغلی نوعی آسیب روحی و روانی است که اگر با اقدامات پیشگیرانه مهار نشود؛ عموما بدون دخالت درمانگر حرفه‌ای قابل درمان نخواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به انفجار بمب در شمال بغداد خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه علیه تروریسم و بازنگری در طرح های امنیتی در این کشور شد.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وزیر دارایی کره جنوبی روز دوشنبه گفت مقامات این کشور دنبال اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد ثبات در بازارهای مالی داخلی این کشور هستند.
وزارت حمل و نقل ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، پرواز‌ از ترکیه به مقصد ایران و افغانستان به حالت تعلیق درآمده است.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد! این در حالی است که این روزها، دغدغه مردم نجیب کشورمان به تامین نیاز‌های اولیه تقلیل پیدا کرده است
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ