دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آموزش انتخاب زبان خارجی امری داوطلبانه است؛ گفت: زبان خارجی جز دروس انتخابی است لذا این حق برای دانش آموزان محفوظ است که خودشان زبان خارجی مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
دانش‌آموزان ملزم به یادگیری زبان انگلیسی نیستند و می‌توانند سایر زبان‌های خارجه را انتخاب کنند؛ البته یادگیری زبان عربی همچنان اجباری است.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و چینی را برای یادگیری انتخاب کنند.
انتخاب نام در مورد اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی تابع زبان و فرهنگ دینی آنان است. همچنین ذکر سیادت در اسناد سجلی ساداتی که سیادت آنان در اسناد سجلی پدر و یا جد پدری مندرج باشد و یا سیادت آنان با دلائل شرعی ثابت گردد الزامی است، مگر کسانی که خود را سید ندانند و یاعدم سیادت آنان شرعاً احراز شود.
معاون وزیر ورزش از انتخاب جانشین حجت کریمی برای مدیریت باشگاه استقلال خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
نصرت‌الله تاجیک کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه سفر رضا پهلوی در شرایط کنونی نشان از ناپختگی او است، گفت: «در حال حاضر جایگاه نتانیاهو در داخل میان صهیونیست‌ها و در عرصه خارجی از جمله رابطه با آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. در این شرایط رضا پهلوی به اسرائیل رفته است در واقع او بدترین زمان را برای سفر انتخاب کرده است.»
نجم‌آبادی گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. / آقای رئیسی برای تعیین وزرا گفت «به من اعتماد کنید»، ما هم کردیم
با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال زمان انتخاب سرمربی جدید تیم امید مشخص شد.
گل انتخاب مناسبی برای هدیه دادن و بیان احساساتی است که به زبان نمی‌آید. اگر چه نمی‌توان روی احساسات ارزش گذاشت، اما گل‌ها برای خودشان قیمت و بازاری دارند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بین دو گزینه داخلی و خارجی انتخاب و معرفی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
زمان انتخاب محل برگزاری المپیک زمستانی 2030 مشخص شد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی اینترنتی مدعی شد عجله در انتخاب سرمربی تیم ملی چندان مثبت نیست.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
«با زبان قرآن سخن می‌گویم، قرآن می‌گوید ای مومنان یهود و نصارا را دوستان و اولیای خود نگیرید اگر کسی از شما ولایت و دوستی و همراهی آنان را انتخاب کند از آنان است، موضع ما باید مشخص و روشن باشد.»
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: این حق برای دانش آموزان محفوظ است که خودشان زبان خارجی مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ