گل انتخاب مناسبی برای هدیه دادن و بیان احساساتی است که به زبان نمی‌آید. اگر چه نمی‌توان روی احساسات ارزش گذاشت، اما گل‌ها برای خودشان قیمت و بازاری دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: اجرای عملیات لق‌گیری در محور کرج- کندوان محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا آغاز شد.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
یکی از گیاهانی که تنوع زیادی دارد، گل ارکیده است. چندین هزار نوع گل ارکیده در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای زیبایی خاصی هستند. اگر به دنبال زیباترین گل‌های آپارتمانی هستید، قطعا گل ارکیده یکی از بهترین گزینه‌ها است.
ارکیده‌ها یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گروه‌های گیاهان گلدار در جهان را تشکیل می‌دهند. خانواده ارکیده‌ها شامل بیش از ۲۵هزار گونه منفرد است و جالب اینکه از هر قاره‌ای به جز قطب جنوب می‌آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ