مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی با نیوکسل از طرفداران سیتی درخواست کرد سکوهای ورزشگاه اتحاد را خالی نگذارند.
بارسلونا بعد از جدایی سرخیو بوسکتس باید پیش از شروع فصل آینده کاپیتان جدیدش را معرفی کند.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: دوماه خیلی سخت پیش رو داریم که امیدوارم باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.
هواداران چلسی عقیده دارند که میسون مونت از مدت ها پیش ویدیوی خداحافظی خود را آماده کرده بود.
کبودی در بدن به علت پارگی و عدم استقامت کافی رگ‌های خونی پیش می‌آید. اگر بدن شما بدون دلیل و به طور متعدد کبود می‌شود یعنی عدم وجود آنزیم‌ها و موادغذایی مفید در بدن. بهتر است به این موضوع اهمیت دهید؛ زیرا این موضوع در طولانی مدت، اثر خود را در افتادگی پوست نمایان می‌کند.
مسئولین باشگاه فولاد خوزستان قبل از بازی با آلومینیوم اراک از ساسان انصاری به دلیل رکوردشکنی در لیگ برتر تقدیر کردند.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال کوپا دل ری تایید کرد که همبازیانش برای مسابقه فردا هیجان زده‎‌اند.
گاهی هنگام پخت غذا پیش می‌آید که غذا بیش از آنچه می‌خواهید شیرین می‌شود. برای رفع شیرینی زیاد غذا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در تلاش برای فریب رئال مادرید و پیش بردن مذاکرات برای جذب جود بلینگام است.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای بازار سرمایه زمان خیلی خوبی خواهد بود، گفت: نباید صرفا بالارفتن نرخ ارز ملاک تصمیم‌گیری‌ ما برای خرید یا جابه‌جا کردن سهام در بازار سرمایه باشد چون تصمیم‌گیری در بازار سهام مبتنی بر اثر نرخ ارز بر خوراک شرکت‌ها و فروش آنها خواهد بود.
سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، به تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت.
سردار حاجی زاده با بیان اینکه در حوزه موشکی در تراز جهانی جلو افتاده‌ایم، گفت: خبر موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته که در مراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم گفته شد و قادر است در جو و بیرون از جو مانور داشته باشد متعلق به خیلی وقت پیش است.
ما در حال ورود به عصر بسیار پیش بینی شده ربات قاتل هستیم که علت اصلی آن در دسترس بودن پهپادها، ارزان قیمت بودن و موثر بودن آن است. پرسش این است که آیا می‌دانیم چه نیرویی را آزاد کرده‌ایم؟ آیا خیلی دیر شده تا این مشکل را حل کنیم؟
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر معقتد است شرایط این تیم نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.
روی ماتا دستیار ساپینتو گفت اگر قریشی هم گل بخودی نمی زد، ما 2 بازیکن داشتیم که می‌توانستند در آن صحنه گل را به ثمر برساند.
آلیو سیسه می گوید که از بازیکنان تیمش انتظار دارد برابر ایران رقابت جدی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.
اگر شما را متقاعد کرده ایم که خرید آیفون ۱۴ بهترین کار ممکن است، اما پیش‌تر یک دستگاه از آن را پیش خرید کرده‌اید برای لغو سفارش‌تان خیلی دیر نیست.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.
سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: برای کسب این مدال تاریخی بسیار خوشحالم و پیش از این انتظار چنین مدالی را نداشتیم.
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ