وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.
سخنگوی دولت اعلام كرد استعفای سیدحمید سجادی چند روزی است که تقدیم‌ رئیس جمهور شده اما هنوز تصمیم گیری نهایی در این باره صورت نگرفته است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است
سجادی پرونده انتخابات جنجالی ژیمناستیک را به حراست و بازرسی فرستاد
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها از مدت‌ها قبل رفع شده بود.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
دکتر سید حمید سجادی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارزان نگه داشتن ورزش در کشور خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان می گوید پتانسیل تکرار نتایج دوره های قبلی را در بازی های آسیایی هانگژو دارد.
سجادی علیه تاج: استقلال هنوز حذف نشده
وزیر ورزش کجاست؟ دقیقا کجاست؟ آیا اخبار رسوایی اخیر در باشگاه استقلال را از او مخفی کرده اند؟ سجادی که می‌گفت استعفایی از فتح الله زاده ندیدم، آیا برنامه مناظره شب گذشته را هم هنوز ندیده است؟
سجاد شهباززاده، مهاجم باتجربه استقلال، همچنان در حسرت گلزنی با لباس این تیم است.
سجاد شهباززاده که با هیاهویی زیاد به استقلال اضافه شد، هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم گلزنی کند.
سجاد شهباززاده هنوز موفق نشده گلی برای استقلال به ثمر برساند.
سجاد شهباززاده که در سپاهان آقای گل شد این فصل در استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده است در حالی که ساپینتو فرصت کافی به او داده است.
وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ