تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایتانا بوماتی، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی 2023 زنان به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شده و توپ طلا را به دست آورد.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ارلینگ هالند که در دیدار دوستانه منچسترسیتی مقابل یوکوهاما مارینوس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود جایزه‌ای یک میلیون ینی دریافت کرد. جایزه‌ای معادل 6 هزار یورو!
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
فدریکو دی‌مارکو به عنوان بهترین بازیکن زمین در جریان برد ایتالیا برابر هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌ها انتخاب شد.
ستاره تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل افغانستان انتخاب شد.
پیاده‌روی ارزان‌ترین، راحت‌ترین و مستمرترین فعالیت بدنی است که می‌تواند بیماری‌های زیادی را از ما دور کند، به‌شرط آن‌که زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنیم.
تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کاراگر از انتخاب کوین دی بروینه به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب و انتقاد کردند.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، برای دومین دیدار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما برخلاف بازی قبل حاشیه‌ساز نشد.
نصرت‌الله تاجیک کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه سفر رضا پهلوی در شرایط کنونی نشان از ناپختگی او است، گفت: «در حال حاضر جایگاه نتانیاهو در داخل میان صهیونیست‌ها و در عرصه خارجی از جمله رابطه با آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. در این شرایط رضا پهلوی به اسرائیل رفته است در واقع او بدترین زمان را برای سفر انتخاب کرده است.»
جان استونز، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از اینکه به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ انتخاب شد، متعجب است.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
مدافع فولاد می گوید در زمان کم باقی مانده منصوریان بهترین انتخاب بود.
رافائل نادال و ایگا اِشویانتک به عنوان برترین‌ تنیسورهای فصل جهان در دو بخش مردان و زنان انتخاب شدند.
ایگا اِشویانتک لهستانی بهترین تنیسور زن جهان در سال 2022 شد.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
گلزن تعویضی تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ولز انتخاب شد.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
مهاجم تیم ملی اکوادور به‌عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل قطر انتخاب شد.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
ستاره ایرانی پورتو بهترین بازیکن زمین در دیدار با فریرا انتخاب شد.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.
شماره 8 تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ