سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه پای چرخه انتخابی تیم ملی می‌ایستد، گفت: معتقدم کشتی فرنگی ایران به پوست اندازی جدی نیاز دارد اما ورود جوانان باید به صورت تدریجی و با برنامه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط این تیم گفت: با این که دو کشتی گیر در حد و اندازه های خودشان نبودند اما قهرمانی در قزاقستان ارزشمند بود.
شاگردان حسن رنگرز قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با داشتن 2 فینالیست دیگر در روز دوم مسابقات آسیایی، شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی تیمی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
شاگردان حسن رنگرز بعد از شکست تیم ترکیه، پیروزی‌ خود را مقابل قرقیزستان را هم قطعی کردند تا به عنوان فینالیست فردا روی تشک بروند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 14 و 15 آبان ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید است موضوع بازگشت علی ارسلان به تیم ملی ایران به واقعیت بپیوندد.
حسن رنگرز بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران، حالا شاگردانش را برای جام جهانی آماده می کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با 3 مدال طلا و 3 برنز روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران عنوان قهرمانی زودهنگام رقابتهای جهانی اسپانیا را از آن خود کرد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین آزمون خود هدایت تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را عهده‌دار خواهد بود.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی را به کشتی فرنگی ایران تبریک گفت.
امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
تداوم «گرما» طی امروز و فردا
حسن رنگرز ستاره سابق کشتی ایران در این سانحه رانندگی آسیلی ندید و اما اتومبیل حامل او خسارت سنگینی دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ