دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.
شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست، فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و دارایی‌های آنان را مورد تعرض قرار دادند، اما با مقاومت جوانان فلسطینی روبرو شدند.
نظامیان صهیونیست امروز جمعه بار دیگر به بخش های مختلف کرانه باختری حمله کرده و با مقابله جوانان فلسطینی در این مناطق روبرو شدند.
منابع فلسطینی از یورش‌های گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس اشغالی و کرانه باختری طی ساعات اخیر خبر دادند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
مشهد-فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان قهرمان در برخی روزها۳۰عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند، گفت: جبهه مقاومت امروز از یک هسته و یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده است.
جوانان فلسطینی در کرانه باختری، در پاسخ به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
منابع فلسطینی بامداد شنبه از درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
رهبر انقلاب، قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را هم رو به پایان دانستند و گفتند: چندین دهه قبل بن گورین از مؤسسین رِژیم جعلی گفته بود هر وقت قدرت بازدارندگی ما پایان یابد، ما مضمحل می‌شویم و اکنون دنیا شاهد این واقعیت است و اگر اتفاقی رخ ندهد، پایان رِژیم غاصب نزدیک است که این هم از برکات فداکاری جوانان فداکار فلسطینی در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی است.
وضعیت کرانه باختری یک نبرد واقعی میان دو راهبرد است؛ الحاق از سوی صهیونیست ها و تثبیت مقاومت مسلحانه از سوی جوانان فلسطینی، تقابلی است که وضعیت کرانه باختری را برای همه حیرت‌انگیز کرده است.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
ده ها فلسطینی در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
مبارزان مقاومت و جوانان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری انجام دادند.
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید جوانان فلسطینی با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
سردار سلامی گفت: در فضای امروز جهان، ساخت و انتقال سلاح، خیلی ساده اتفاق می‌افتد و معمولاً هم، اسرائیلی‌ها دیر متوجه می‌شوند. امروز کم‌کم جوان‌های سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷، جوانان جهادی کرانه و قدس همه برای احیای جهاد زنده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ