هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
ژوزه مورایس با یک انتخاب غیرمنتظره تیمش را به مصاف ذوب آهن فرستاده است.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان و جوانان امروز به هویت ایرانی و اسلامی خود افتخار می‌کنند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
عماد محمد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق در انتظار صدور مجوز برای حضور زیدان اقبال توسط شیاطین سرخ است.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به نتایج بازی های اخیر لیگ برتر ایران گفت:ملوان بزرگوارانه از سپاهان امتیاز گرفت.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، تاکید کرد که تیمش کار سختی در بازی برابر جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داده ترسی از میدان دادن به بازیکنان جوان و ناشناخته ندارد.
دو بازيكن باشگاه سپاهان به منظور حضور در بازى دوستانه مقابل زنيت اردوى تيم جوانان ایران را ترك كردند.
دیدار سپاهان مقابل سایپا در جام حذفی فرصت مناسبی برای استفاده مورایس از جوانان تیمش خواهد بود.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و پیکان برای خروج از نیمه پایینی جدول سخت به امتیازات این مسابقه احتیاج دارند.
با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید حالا محرم نویدکیا مربی پیشین تیم سپاهان تبدیل به گزینه اصلی کمیته جوانان و فنی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ