فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و دومین فصل مربیگری اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر سپری خواهد شد، تیمی که فصل آینده یکی از 28 تیم حاضر در لیگ 2 خواهد بود.
ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
امید نورافکن با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به جدایی ستاره پرتغالی سپاهان واکنش نشان داد.
کارشناس هندبال می‌گوید همانطور که تیم ملی با ثامن‌الحجج در سالهای قبل نتایج خوبی گرفت اکنون هم با حضور همزمان وسلین در تیم ملی و سپاهان نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: سابقه سوء دولت‌آمریکا در پایبندی به تعهدات و توافقات باعث ایجاد تردید نسبت به اجرای آن شده است.
شاید یکی از جذاب‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین صحنه بازی آرسنال و استون‌ویلا، خوشحالی گابریل مارتینلی باشد.
غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: هیچ اقدام نظارتی در مجلس به نتیجه نمی‌رسد، چون رودربایستی سیاسی وجود دارد. گاهی این اتفاق در نظام پارلمانی صورت می‌گیرد، اما در نظام ریاستی باید قوه مقننه در مقابل قوه مجریه باشد و از حقوق مردم جامعه دفاع و پیگیری کند. در نظام ریاستی، این مقابل هم بودن جریان را تکمیل کرده و به سمت توسعه می‌برد.
هافبک نفت مسجدسلیمان شرایط این تیم پس از تساوی مقابل هوادار را مثبت ارزیابی کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده است.
نساجی مازندران با گل زیبای هافبک با تجربه خود از فجر سپاسی پیش افتاده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌های قبلی درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسورها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بارها و بارها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسور‌ها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بار‌ها و بار‌ها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
فیروز کریمی در حالی برای دومین بار هدایت صنعت نفت را بر عهده گرفته که در مرتبه اول هم چنین شرایطی را در آبادان تجربه کرده است.
فواد حسین درخصوص اینکه بغداد پیش از این پیام‌های آمریکا را به ایران منتقل کرده است، گفت: بله، انجام داده‌ایم و همچنان این کار را انجام می‌دهیم و من اخیرا دیدار‌هایی با دو طرف داشتم.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
امیر قلعه نویی قبل از آغاز مربیگریش در استقلال ، سابقه کار با همبازیانش را هم داشته است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در گذشته سیم خاردار وارد می‌کردیم، اما حالا پهپاد صادر می‌کنیم؛ بدون شک این مسیر با ایجاد ارتباط بین بخش‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان، طی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ