حسن رنگرز بعد از قبول کردن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
یکی از مسئولان نظامی صهیونیست فاش کرد که ماموریت پهپاد شکارشده توسط مبارزان مقاومت در غزه محرمانه بوده است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
دکو در اولین ماموریت خود به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا باید مسی ترکیه را از رفتن به رئال منصرف کرده و او را به بارسا ببرد.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
سرمربی مس رفسنجان به صورت تلویحی اعلام کرد که در پایان فصل صندلی سرمربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
اگرچه هنوز ماموریت فدراسیون‌ها نوپا در ورزش تشریح نشده اما این فدراسیون‌ها به صورت رسمی آغاز با کار کرده تا با گذر از مرحله اداری و مالی جایگاه خود را در میان دیگر فدراسیون ها تثبیت کنند.
به همین دلیل است که مسئولان فدراسیون فوتبال به نوبت در تلویزیون حاضر می‌شوند و به گونه‌ای از کارلوس کی‌روش و عملکردش دفاع می‌کنند که گویی مخاطبان ایرانی جام جهانی دیگری را دیده‌اند یا تلویزیون مسئولان ورزش ایرانی مواردی را به تصویر کشیده که تلویزیون مردم در پخش آن‌ها کوتاهی کرده است
بامداد امروز نخستین پرتاب موشک شرکت «راکت لب» از خاک آمریکا به تاخیر افتاد زیرا وزش بادهای شدید سبب تاخیر در انجام این عملیات شد. قرار است این ماموریت امشب انجام شود.
انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
سینا کلهر در نامه ای که 12 شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است
روبرت پریچ کومشیچ در ماه مارس با تصمیم مشکلی مواجه شد اما کاملا مطمئن بود که چه برنامه‌ای دارد: ماموریتم مشخص بود: می‌خواستم مادرم درمان شود. برایم بقیه چیزها مهم نبودند یا بهتر بگویم که کاملا بی اهمیت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ