رهبر انقلاب فرمودند: هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.این را بدانند. حرفی زدیم ، پای آن حرف ایستاده ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
سخنگوی قوه قضائیه ضمن تاکید مجدد بر فرهنگی بودن مقوله عفاف و حجاب از نگاه قوه قضاییه بر انجام وظایف کلیه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دادستان‌های سراسر کشور ماموریت یافتند که وظیفه ضابطین را نسبت به این امور متذکر شوند و تاکید داریم که در اجرای قانون کلیه افراد و مسئولان و مجریان قانون حق هیچ گونه تخطی از قانون ندارند و مر قانون باید اجرایی شود.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
با توجه به اینکه اخیرا موضوع فروش خارج از ضابطه خودرو به دستگاه های دولتی مطرح شده، رئیس جمهوری امروز مجدد بر ممنوعیت این نوع فروش ها تاکید و اعلام کرد که فروش خارج از ضابطه خودرو تخلف است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان دلیل سفر خود به لبنان گفت: ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی شنیدن نقطه‌نظرات و پیشنهادها و انتقادات آن‌ها از طریق گفت‌وگو را دارم.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بر لزوم تشدید تلاش‌ها به منظور برقراری مجدد آتش بس تاکید کردند.
تاکید مجدد دولت بر الزام اصناف به خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
سازمان‌های آمریکایی در نامه خود تاکید کرده‌اند که برقراری مجدد توافق هسته‌ای با ایران یک پیروزی مهم برای صلح، دیپلماسی و ثبات در خاورمیانه خواهد بود.
یک کارشناس ایرانی در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که یکی از اهداف مذاکرات برچیدن تحریم ها علیه تهران، بالا بردن هزینه هرگونه خروج آمریکا از توافق هسته ای در آینده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ