رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مشعل المپیک پاریس طور خاصی طراحی شده که طراح آن در این باره توضیحاتی داد.
در فاصله یک سال تا برگزاری المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از مشعل این بازی‌ها رونمایی شد.
چاقی یک مشکل بزرگ در اکثر کشور‌ها است. اضافه وزن یا چاقی شما را در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی جدی از جمله فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت و سکته قرار می‌دهد. همچنین یک عامل اصلی در ایجاد رگ‌های واریسی است.
رهبر جنبش حماس در خارج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای امت اسلامی و عربی است، فرزندان امت را به حمایت مالی و تسلیحاتی از خیزش و مقاومت ملت فلسطین دعوت کرد.
برخی بیماری‌ها مانند آرتریت روماتوئید، سندروم شوگرن، بیماری تیروئید و لوپوس، بلفاریت (زمانی که پلک‌ها متورم یا قرمز شده اند)، یا قرار گرفتن در معرض دود، باد یا آب و هوای بسیار خشک، نگاه کردن به صفحه رایانه برای مدت طولانی و حتی استفاده از لنز‌های تماسی می‌تواند باعث خشکی چشم شود. همین‌طور مصرف برخی دارو‌ها برای فشار خون بالا، دارو‌های آلرژی و سرماخوردگی، دارو‌های اضطراب و ضد افسردگی و... هم می‌تواند علت این مشکل باشد.
رهبر جنبش حماس در خارج ضمن تجلیل از عملکرد قهرمانانه مقاومت در جنین، حمایت امت از پایداری و مقاومت ملت فلسطین را ستود.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
حدود ١١ هزار دونده، در حمل مشعل بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس مشارکت دارند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که گازهای مشعل این مجموعه به‌منظور کاهش آلایندگی‌های موجود و برای حفظ محیط زیست عسلویه در آینده نزدیک در قالب مزایده فروخته می‌شوند.
رئیس حماس در خارج اعلام کرد که نبرد با صهیونیست‌ها به اوج رسیده و صهیونیست‌ها تلاش دارند که پیروز این نبرد باشند.
فرمانده‌کل سپاه گفت: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف" و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت "حمید رضا الداغی" تاکید کرد: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی و پرفروغ تر از همیشه روشن است.
این استادیار دانشگاه با اشاره به اثرات کافئین بر بدن گفت: کافئین، مدر یا ادرارآور است؛ بنابراین نوشیدن چای پررنگ، باعث اتلاف آب بدن شده و فرد را با مشکل یبوست مواجه می‌کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
هر روز پیش بینی‌های جدیدی درباره وضعیت جسمانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وجود دارد. برخی می‌گویند که سرطان خون یا مشکل تیروئید یا بیماری پارکینسون دارد. آخرین شایعات در چهارم ژانویه نیز حاکی از این بود که پوتین رو به موت است.
هر آن چه مرتبط با اضطراب می‌باشد لزوما در سر شما نیست و تا حد زیادی در بدن شماست. زمانی که تشخیص می‌دهیم اضطراب ناشی از پاسخ استرس فیزیکی را تجربه می‌کنیم می‌توانیم با ثابت نگه داشتن قند خون یا زودتر خوابیدن مشکل را در سطح بدن حل کنیم
خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر حقوق ملی و تاریخی ما است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهدا مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان هستند.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.
رئیس حماس گفت: روابط با ایرانی‌ها هیچ زمانی قطع نشد و هنوز ادامه دارد، حمایت ایران از حماس علیرغم شرایط سختشان هنوز برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ