اراک- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد واقعی میدان و عملگرا بود، گفت: خون خواهی شهید سلیمانی فراموش نشدنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
خودخواهی یعنی شما فقط خودتان را دوست داشته باشید و دیگران را نادیده بگیرید. خودشیفتگی به معنای شیفتگی شدید نسبت خود است. مراقبت از خود، اما کاملاً عکس خودخواهی است. خودمراقبتی یعنی رسیدگی به احساسات خود و پذیرش آن‌ها به گونه‌ای که بتوانید به فرد بهتری برای دیگران بدل شوید.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!
سرپرست دبیری شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: متاسفانه انگار هنوز این داستان ایمیل و خودخواهی افراد سد راه ژیمناستیک ایران است.
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
سقوط منچسترسیتی به یک دسته پایین تر، مجازات ترسناکی است که باشگاههای لیگ برتری خواهان آن هستند.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی آزادی قدس و فلسطین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
رهبر انقلاب فرمودند: هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.این را بدانند. حرفی زدیم ، پای آن حرف ایستاده ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.
رهبر انقلاب فرمودند: انتقام خون شهید سلیمانی در وقت خودش انجام خواهد شد. هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.
سخنگوی دولت گفت: انتقام خون شهید علی‌وردی و همه مظلومانی را که در اغتشاشات اخیر جان‌ باختند، از دشمنان خواهیم گرفت.
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
فروشگاه نرم‌افزار‌های اندروید روز جمعه به‌طور ناگهانی یک نرم‌افزاری موبایل ایرانی که ادعا دارد می‌تواند همزمان جانشین اینستاگرام، واتساپ، پرداخت‌ساز‌ها و سایت‌های پخش فیلم باشد را خطرناک معرفی کرد و خواستار حذف آن از گوشی‌های همراه شد، اما تنها چند ساعت بعد خودش به سختی مجازات شد
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.
عملکرد ضعیف هافبک ملی پوش پرسپولیس نخستین شکست این تیم را به همراه داشت.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
انتقال کریم انصاریفرد به باشگاه اومونیا قبرس باعث شد تا مربی سابق این مهاجم در یونان، به تمجید از او بپردازد.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله کودکان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ