رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
تنها مدال‌آور تیروکمان ایران در کاپ آسیایی با اشاره به اینکه پیش از این هم در این رقابت‌ها دو بار قهرمان شده بود، گفت: سومین طلایی که کسب کردم به لحاظ فنی، ارزش و اعتبار بالاتری دارد.
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
بنا‌های تاریخی یا به دلیل معماری یا به اعتبار صاحب بنا ارزشمند محسوب می‌شوند. خانه انیس‌الدوله، اما واجد هر دو این شاخص‌هاست. معماری اصیل و سنتی از حیاط و حوض فیروزه‌ای‌اش گرفته تا تالار و ایوان با طاق نیم‌دایره‌ای، اندرونی هشت‌دَر و سالن شاه‌نشینش، که به آن ارزش بخشیده تا سکونت بانوی قدر قاجار که به رغم اینکه بهره چندانی از زیبایی نداشت، ولی چنان دل شاه را برده بود که محال بود روی حرف او حرف بزند.
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‏ شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز می‌کند.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبار، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
وزیر صمت ضمن بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
هندوانه حاوی ۹۲ درصد آب است که می‌تواند بخش مهمی از نیاز روزانه بدن به آب را تامین کند. البته این خاصیت هندوانه به‌سرعت باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و در کنار ویتامین‌های فراوان، کالری کمی دارد که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مناسب است.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ