همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
همسر شهیدمحمدعلی رجایی گفت: باید مسائل برای جوانان به شیوه‌های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.
مراسم هفتمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
مراسم تشییع پیکر، سرکار خانم عالیه روحانی، همسر گرامی شهید مطهری، صبح امروز از منزل آن مرحومه برگزار شد.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز درگذشت همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان درگذشت همسر استاد شهید مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
اقامه نماز بر پیکر همسر شهید آیت‌الله مطهری
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری را به فرزندان و وابستگان ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه همجواری با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها مسئلت کرد.
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت اعظم (عالیه) روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
عفت مرعشی نوشت: خاطرات بسیاری بیش از ۵۰ سال دوستی ناگسستنی از آن مرحومه در سینه دارم که هرگز از یاد نخواهم برد.
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت همسر شهید مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت همسر شهید مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاجیه خانم‌ روحانی همسر مکرمه علامه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را تسلیت گفت.
اعظم (عالیه) روحانی، همسر شهید مرتضی مطهری دار فانی را وداع گفت.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید اردستانی حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش انجام داد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی را تسلیت گفت.
منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی عصر امروز به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دارفانی را وداع گفت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی باشگاه پرسپولیس اقدام بحث برانگیزی را در فضای مجازی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ