حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله کودکان منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سیاست ترور با بمباران منازل مسکونی، دشمن را پیروز نمی‌کند و گردان‌های قدس قادر به گسترش و افزایش دامنه آتش علیه رژیم اشغالگر است.
رسانه‌های گردان‌های قدس ویدئویی با عنوان «مسجد الاقصی خط قرمز است» منتشر کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو فلسطینی به دست صهیونیستها واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما بر سرعهد خود در وفاداری به خون شهیدان هستیم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقام خون جوانان فلسطینی را خواهد گرفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت اعدام یک جوان فلسطینی در نابلس را جنایت جنگی برشمرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ