ممکن است بارسلونا در ماه ژانویه برای خرید اینیگو مارتینز، مدافع باتجربه و اسپانیایی بیلبائو، اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین گل رئال مادرید در فصل جدید لالیگا توسط رودریگو به ثمر رسید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
رئال مادرید برای تور تابستانی خود راهی آمریکا شده و در لوس آنجلس مستقر شد اما در این تور نام آلوارو رودریگز دیده نمی شود.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
از علی محمدی به عنوان جانشین حجت کریمی و سرپرست مورد نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نام برده می شود.
سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش از آرشا شکوری به عنوان آینده دروازه‌بانی استقلال نام برد.
شرایط هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، روز به روز وخیم‌تر می‌شود و نام یولیان ناگلزمان به عنوان جانشین احتمالی او مطرح شده است.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
محمد قنبری روی پاس ابوالفضل رزاق پور دروازه پیکان را باز کرد تا اولین گل هفته به نام او ثبت شود.
از ژابی آلونسو، اسطوره سابق لیورپول، به عنوان یکی از بخت‌های جدی مربیگری در آنفیلد نام برده می‌شود.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
حضور نام یک مهاجم گمنام در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:یکشنبه ۱۳ آذرماه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش به نام «رضا - د » در میدان خزر ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
سردار فدوی گفت: یکی از بازیکنان ولز به نام «گرت بیل» مات و مبهوت شده بود از بازی و گفته بود که «له شدیم» و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که «له شدیم».
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
از همان ابتدا از ۳ گزینه احتمالی در خصوص جانشین توخل نام بردند که به نظر می‌رسد مربی انگلیسی برایتون بسیار به نیمکت آبی‌های لندن نزدیک است.
با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ