حضور نام یک مهاجم گمنام در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
برخلاف اعلام برخی از رسانه های اماراتی، اوانیلدو فرناندز به جای سعید عزت اللهی راهی اتحاد کلباء شد.
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.
فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از اعلام بازنشستگی جان‌لوئیجی بوفون پیشنهاد سرپرستی تیم ملی این کشور را به او خواهد داد.
تکلیف کیلیان امباپه قطعا تا قبل از 20 مرداد روشن خواهد شد و او حداقل تا 12 روز دیگر باید یک تصمیم نهایی در مورد آینده اش بگیرد. دیروز در تمرین فاصله بین الخلیفی و امباپه اشکار بود.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی مانده اما هنوز خبری از اعلام احراز صلاحیت 9 کاندیدای شرکت در این انتخابات نیست.
باشگاه لیورپول تصمیمی برای تمدید قرارداد تیاگو، ستاره اسپانیایی، ندارد و احتمالا این آخرین فصل حضور او در این تیم است.
شاید از دیدن خالی که از آن مو درآمده خوشتان نیاید، اما درمان طاسی ممکن است در همان خال نهفته باشد.پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا دریافته‌اند که این راز مولکولی به نام استئوپونتین است که در خال‌های مودار وجود دارد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار را ببینید، پیش بینی مهم از بورس فردا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، افشا اطلاعات این نماد خودرویی بر روی سامانه کدال؛ گزارش بازار اختیار معامله ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ + پادکست، افزایش سرمایه "بانک دی" در هاله‌ای از ابهام، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، سرانه خرید و فروش در بورس چقدر بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با وجود گذشت بیش از 60 ساعت، هنوز سرمربی اسپانیایی وارد ایران نشده است.
خبری عجیب از طالبان ، فوتبال افغانستان و فیفا
پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
دیدار تیم های برایتون و منچسترسیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی ایران و تیم امید نشست مشترکی را با نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
مترجم سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق نسبت به صحبت‌های شهناز یاری واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
چندی پیش، علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مجبوریم قیمت شکر را گران کنیم تا سطح زیر کشت چغندرقند کاهش نیابد و امروز این امر محقق گردید. قیمت شکر چقدر شد و کدام نمادهای قندی افشا زدند؟
دنی آلوز هیچ دلیل قانع کننده ای مبنی بر بی گناهی خود به دادگاه ارائه نکرده و همچنان در حبس به سر می برد.
رئیس هیئت فوتبال تبریز اعلام کرد که این شهر امکان میزبانی جام حذفی را نخواهد داشت.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در خانه‌اش اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود و مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد.
باشگاه منچستریونایتد رسماً خبر از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو داد و به این ترتیب نیم‌فصل دوم او در اولدترافورد حضور نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ