از همان ابتدا از ۳ گزینه احتمالی در خصوص جانشین توخل نام بردند که به نظر می‌رسد مربی انگلیسی برایتون بسیار به نیمکت آبی‌های لندن نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدت‌هاست کیف‌های کمری ترند شده است. در مدل‌ها و جنس‌های مختلف. روی مانتو به وسیله‌ی کمربند فیکس می‌شود، یا روی شلوار. اندازه‌های خیلی‌خیلی کوچک دارد و یا متوسط. اما این کیف‌های بامزه آیا برای همه‌ی افراد گزینه‌ی خوبی است؟!
عبدالله المعیوف، سنگربان الهلال توانست عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم را کسب کند.
هافبک شماره ۶ تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، با اشاره به گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت که به احتمال بسیار زیاد سیدمحمد آقامیری به عنوان گزینه‌ نهایی وزارت کشاورزی معرفی خواهد شد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز و به‌دنبال اقدام اوکراین در حمله پهپادی به‌کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد.
سرمربی صربستانی سمپدوریا شرایط خوبی با این تیم در جدول سری آ ندارد.
دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
نوشیدنی‌های سرد یا نوعی از بستنی‌های یخی ساده می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گلو درد باشند. چرا که این نوشیدنی‌ها یا یخ‌ها می‌توانند بر بافت‌های ملتهب موثر باشد و همینطور بر روی پایانه‌های عصبی حس درد اثر مهاری داشته باشد. در واقع سرما، دمای پایانه‌های عصبی را کاهش می‌دهد و در این شرایط ارسال پیام حس درد از پایانه‌های عصبی کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد نوشیدنی‌های سرد را هنگام گلو درد ترجیح میدهند.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مرحله نهایی نزدیک شده که همه گزینه‌های مد نظر فدراسیون از این صندلی دور شدند و حالا فدراسیون چاره‌ای ندارد که همان یک نفر را معرفی کند!
«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هیچ گزینه‌ای را درخصوص تحریم‌ها علیه [جمهوری اسلامی]ایران، رد نمی‌کنیم».
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که هادی‌پور بعد از باخت در انتخابی‌ها دنبال بهانه بود.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمى‌کنند و یکسان نیستند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
سرپرست تیم امید در خصوص شرایط انتخاب سرمربی توضیحاتی ارائه کرد.
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
پس از پاسخ منفی جواد نکونام به کمک مربیگری در تیم ملی، فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب بک دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
محمد نادری، مدافع ایرانی تیم فوتبال آلتای اسپور ترکیه که به تازگی دوباره با عقد قراردادی به این تیم اضافه شد، در تمرینات شرکت کرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نادری با یک باشگاه ترکیه‌ای که هنوز نام آن افشا نشده، به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است.
گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد!
نماینده مجلس گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ