بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر منصوری نوشت: لایحه حجاب‌وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتار‌های سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی‌زاده ازجمله میهمانان مهلا بوده‌اند که صحبت‌های آن‌ها در این برنامه در روز‌های گذشته با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها روبه‌رو بوده است. رجانیوز این برنامه را «مسجد ضرار» خواند که باید تخریب شود.
آذر منصوری نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا عاملان و حاملان این دفاع بد بپذیرند که اصرار بر این رویه نتایج عکس به همراه دارد و نباید با جامعه مستعد التهاب، چنین مواجهه‌ای داشت.
با اعمال قانون محدودیت سنی داوران، دو کمک داور سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران هم از عرصه قضاوت کنار رفتند.
منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
منصوری: ۶۰۰ کیف برای سرمایه‌گذاران آماده شد
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: علت فوت مرحومه منصوره سگوند، ایست قلبی بوده است؛متوفی تحت هیچ عنوان به مراجع انتظامی، قضایی یا نظامی و امنیتی احضار نشده و پرونده قضایی نداشته است.
رئیس کل دادگستری استان ایلام درباره فوت خانم منصوره سگوند اعلام کرد که بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.
پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
علیرضا منصوریان سرمربی فولاد، در پروازی که بازیکنان هوادار را از تهران به اهواز می‌برد، حضور داشت.
علیرضا منصوریان یکی از آن دسته مربیان است که جزء نبازها مقابل برانکو‌ ایوانکوویچ قلمداد می‌شود.
در کادر فنی فولاد، بازیکنان سابق تیم ملی حضور دارند و به منصوریان کمک می‌کنند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.
منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی را تسلیت گفت.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ