برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکو گونزالس و الکس کویادو در دو سه روز آینده رسما بارسا را به مقصد پورتو و بتیس ترک خواهند کرد.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که بارسا قصد دارد برای جذب ژوائو فلیکس به اتلتیکو پیشنهاد معاوضه بازیکن بدهد.
طبق ادعای نشریه تلگراف، یوفا ضرر مالی رئال در دو سال گذشته را 330 میلیون یورو ارزیابی کرده است.
رسانه های اماراتی مدعی شدند که انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلباء، نهایی شده است.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
سعید مهری با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فسخش با آبی ها قانونی است.
پس از رد شدن حکیم زیاش در تست های پزشکی النصر، مارکا دقایقی پیش اعلام کرد که مارسلو بروزوویچ نیز توافق با این باشگاه سعودی را بر هم زده است.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
طبق ادعای اسپورت، فران تورس و آنسو فاتی جایی در برنامه‌های فصل بعد ژاوی هرناندز ندارند.
لیونل مسی و مارتین زوبیمندی، گزینه های اول ژاوی برای تقویت بارسا در فصل آینده هستند و او از مدیران باشگاه خواسته تا به هر قیمتی زمینه لازم برای جذبشان را فراهم کنند.
یک رسانه‎‌ عبری امروز دوشنبه با انتشار گزارشی مدعی بازداشت دو فرد مرتبط با ایران و حزب‌الله در کرانه‌باختری شد.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
یکی از حواشی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پرسپوليس مربوط به مصاحبه پاکو خمز و ادعایش مربوط به حمایت داوران از حریف بود.
درگیری بازیکنان دو باشگاه از روسیه و اوکراین در هتلی در ترکیه به خبری جنجالی در اروپا تبدیل شده است.
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
جلال چراغپور دو ماه قبل از جام جهانی به درستی نتایج تیم ملی را در این رقابت‌ها پیش‌بینی کرد و حالا می‌گوید به چه دلایلی این ادعای بزرگ را مطرح کرده بود.
پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
در شرایطی که مدیران پرسپولیس خوزستان از تغییر نام استقلال ملاثانی صحبت می‌کنند، اما طرف مقابل این موضوع را رد می‌کند.
منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، 60 میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.
مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ