نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته و باید از دروازه سپاهان مقابل استقلال محافظت کند.
ایمان سلیمی امروز برای نخستین بار با پیراهن استقلال به میدان می رود.
دروازه بان فصل گذشته چلسی انگلیس با قراردادی قرضی به رئال مادرید پیوست.
ستاره برزیلی تاتنهام در خط حمله این تیم مقابل برنتفورد حضور دارد.
امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
سیدمهدی حسینی خود را آماده ماموریت دشوار در بازی با پرسپولیس می‌کند.
با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.
بایرن مونیخ مذاکرات برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، را با مدیران چلسی آغاز کرده است.
لوکا میلیووجویچ بازیکن سابق تیم ملی صربستان با عقد قرارداد یک ساله راهی شباب الاهلی امارات شد.
مهاجم جوان و آینده دار قرمز‌ها برای فصل بعد در لیست اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.
ژاوی به دنبال یک مهاجم برای جایگزین کردن عثمان دمبله است اما این یک نفر ژوائو فلیکس نیست.
رفیعی، دروازه‌بان فصل گذشته سرخپوشان، قرارداد خود با پرسپولیس را برای سه سال تمدید کرد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.
یحیی گل‌محمدی برخلاف بازی رفت مقابل گاندو‌ها این بار قصد دارد، امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رایگان بودن بخش سلامت در جامعه به‌طور کامل باید در اولویت ما باشد؛ البته وزارت بهداشت در این‌باره مسئولیت بیشتری دارد.
علی قلی زاده که در بازی با اروگوئه به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود مقابل سنگال کامل برای تیم ملی بازی کرد.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ