هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
روزنامه الشرق الاوسط آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تشریح کرد.
روزنامه الشرق الاوسط آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تشریح کرد.
روزنامه الشرق الاوسط آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تشریح کرد.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را تشریح کرد.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز درباره انتخاب سرمربی تیم امید صحبتی نشده است.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ