مدیرعامل بانک سپه با صدور حکمی، سید بابک ابراهیمی را به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری بانک سپه منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
اهواز- سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: نخستین کشتی کانتینری پس از بارگیری بیش از سه هزار محصولات پتروشیمی از بندر امام به بنادر چین حرکت کرد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از راه اندازی خانه نوآوری در برزیل و ونزوئلا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی با تشریح آخرین وضعیت آماری شرکتهای دانش بنیان و میزان رشد آنها گفت: رویکرد رو به آینده بزرگ‌تر شدن نقش اقتصادی دانش بنیان ها است.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، شاهپور علایی‌مقدم سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری؛ «سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، «سرپرست مرکز فناوری‌های راهبردی» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست این معاونت منصوب شد.
مشاور و سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توجه به نوآوری‌های فرهنگی و نرم، ضرورتی در اقتصاد دانش‌بنیان است که صنایع خلاق بر همین اساس باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.
مهدی‌شهر- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، از اجرای مصوبه مهدی‌شهر، قطب دامپروری کشور خبر داد و گفت: با این طرح یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ