با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری» این معاونت منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تجریشی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی منصوب شد.
با حکمی از سوی دکتر روح‌الله دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: براساس اصلاحات جدید آیین نامه دستیار فناور، بخش های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی هم می توانند برای پذیرش دانشجویان به عنوان دستیار اقدام کنند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
راضیه عالیشوندی با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر به سرپرستی معاونت امور بین‌الملل و حقوق‌بشردوستانه هلال‌احمر منصوب شد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، احمد خانی نوذری به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی منصوب شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
سرپرست جدید معاونت حقوقی باشگاه استقلال منصوب شد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
دکتر رضایی‌فر هم‌اکنون مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری منصوب شده است.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان‌ها، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) را در دستور کار قرار داده است.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سرپرست مرکز نوآوری هلال احمر با حکم رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شدند.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از راه اندازی خانه نوآوری در برزیل و ونزوئلا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
رئیس جهاددانشگاهی با صدور حکمی دکتر فتح الهی ننه کران را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.
پیمان پیرفرشی طی حکمی از سوی مهدی هدایت به عنوان سرپرست معاونت مسکن سازمان نوسازی شهر تهران معارفه شد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور حکمی، سید بابک ابراهیمی را به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری بانک سپه منصوب کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توجه به نوآوری‌های فرهنگی و نرم، ضرورتی در اقتصاد دانش‌بنیان است که صنایع خلاق بر همین اساس باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ