سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: آن دسته از احکام ممنوع‌الخروجی که از سوی دستگاه قضائی برای افراد صادر می‌شود از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع داده می‌شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ۱۰میلیون رای در سامانه آرای قضایی گمنام سازی شده است
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارجاع هوشمند کارشناسی از تکالیف تاکید شده در سند تحول قضایی است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: یکی از مشکلات کنونی دفاتر به خصوص در شهرهای بزرگ، شلوغی دفاتر است که و امسال این مشکل شلوغی را حل خواهیم کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از طریق خودکاربری سامانه محکومیت‌های مالی توانسته اند شرایط یک معامله امن را فراهم کنند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۵۱۷ هزار و ۷۷۳ جلسه دادرسی به صورت الکترونیک برگزار شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در مجموع در سال گذشته در سامانه سهام حدود ۳ میلیون استعلام به صورت بر خط صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در سال گذشته بیش از ۹۷۶ هزار نفر از این طریق احراز هویت خود را به صورت برخط انجام داده اند و شناسه قضائی دریافت کردند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارائه خدمات سامانه عدل ایران به زودی پایدار می شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۳۴ استعلام تنها در این سامانه توسط قضات صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۱۳۴ استعلام تنها در این سامانه توسط قضات صورت گرفته است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: جهت دریافت خدمات از قوه قضاییه، برای هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی شناسه قضایی پیش بینی شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند گفت: با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.
اراک - رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: با راه اندازی سامانه‌هایی چون بانک مجرمان متواری و سابقه یابی خودکار به دنبال سبک شدن کار قضات و جلب رضایت مردم از دستگاه قضا هستیم.
مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ