مشاور و سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
طی حکمی از سوی نصرالله پریچهره، مجتبی قدمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو شد.
از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
ماجدی نپذیرفت، مشاور تاج سرپرست باشگاه استقلال شد / قانون سقف بودجه علیه صاحبش!
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال طی حکمی مشاور رسانه‌ای خود را در این باشگاه انتخاب کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.
حجت کریمی، رئئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به تازگی همه احکام مشاوره برای باشگاه در زمان مدیریت علی فتح الله زاده را لغو کرد.
سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم را برای حل مشکلات استقلال گذاشته ام گفت: فقط ۴ روز فرصت داریم که بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال همه حکم‌های صادر شده توسط علی فتح‌الله‌زاده برای مشاوران باشگاه را لغو کرد.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «منوچهر پورحسن» را به عنوان مشاور عالی و سرپرست کمیته داوران منصوب کرد.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش در سانحه سقوط هواپیمای وزیر ورزش در شهر بافت کرمان درگذشت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
با تصمیم مهدی تاج، مهران فرقانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، با صدور حکمی مشاور و سرپرست دفتر مرکزی حراست را منصوب کرد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی، سفر سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایران به همراه سید ابراهیم رئیسی به نیویورک را فرصتی برای شرکای اروپایی برجام دانست تا آمریکا را ترغیب کنند مسائل باقی‌مانده را حل‌وفصل کند.
حسین رضازاده با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی منصوب شد.
حسین رضازاده با حکم سجاد انوشیروانی به عنوان مشاور عالی سرپرست در امور این مجموعه و عضو کمیته فنی وزنه‌برداری منصوب شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در احکامی جداگانه سرپرست دفتر حقوقی سازمان و مشاور رسانه ای رئیس سازمان را نصب کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید را به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ