قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال آندلس‌سازی، عادی سازی و در نهایت براندازی است. وی افزود: ترویج گناه از نظر شرعی و عقلی ممنوع است و باید بدانیم قانونی موفق است که موجب نگرانی در دل افرادی شود که منکر را انجام دهد، ولی اینکه قانون بخواهد با همه مرتکبین برخورد کند مطلبی است که قابل اجرا نیست و در مرحله اجرا برخی عمل نمی‌کنند.
ارومیه- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه مشخص شدند.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه لحظاتی پیش آغاز شد.
در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی کاراته مردان، گیلان با کسب یک طلا و دو نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد.
معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم‌شیر گچساران روز دوشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات آبگیری این سد گفت: مرحله نخست آبگیری با حجم ٣۵٠ میلیون متر مکعب با موفقیت انجام شد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو مردان مشخص شد.
مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در روزهای پایانی اسفند برگزار خواهد شد.
برنامه دور نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران مشخص شد.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
تیم های حاضر در رقابتهای اینلاین هاکی طی دو روز رقابت مرحله نخست لیگ این رشته را پشت سر گذاشتند.
مرحله نخست لیگ برتر اینلاین هاکی مردان برگزار شد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی اضطراری به همدان به اتمام رسیده و این پروژه در حال حاضر در مرحله تست تأسیسات و رفع نواقص موجود است.
با پایان یافتن مرحله نخست سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، نفرات برتر دو بخش امتیازی و کوهستانی مشخص شدند.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
مراسم رونمایی مرحله نخست ناوگان حمل و نقل شهری
جمالی نژاد از مرحله نخست واگذاری خودروهای حمل و نقل عمومی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای تفاهم نامه‌های منعقد شده با شرکت‌های تولید کننده داخلی در روز ۱۴ شهریور ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ