با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست این معاونت منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، طی حکمی سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، سرپرست ستاد توسعه زیست‌فناوری و پزشکی دقیق را منصوب کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.
سرپرست ستاد توسعه دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اعلام کرد: ایران رتبه چهارم در زمینه علوم و فناوری آب در جهان را کسب کرده است.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی گفت: نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری از اوج‌گیری فعالیت‌های ستاد در زمینه توسعه تحقیقات و اکتشافات آب ژرف سیستان خبر داد.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، با صدور حکمی دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی از اعلام آمادگی سازمان تربیت بدنی آجا جهت شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خبر داد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل برای بسیج فوری امکانات دستوری صادر کرد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، طی حکمی، عماد احمدوند را به عنوان «سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو» منصوب کرد.
مسعود خمسه‌ای" که رئیس ستاد انتخابات رئیسی بوده به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز منصوب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمپ شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پروژه اشتغالزایی ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با همکاری بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد اشتغال برای۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان درخصوص رسیدگی های ضروری به خانواده‌های بدون سرپرست زندانیان ایرانی خارج از کشور تفاهم کردند.
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ