تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست قطر شد.
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ژاپن رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران درنخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن شکست خورد.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر عمان پیروز شد و به فینال راه یافت.
تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند ۴ بر ۱ ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست عربستان به فینال تورنمنت تایلند صعود کرد و حریف ایران شد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با همه احترامی که برای ژاپن قائل است، ابراز امیداوری کرد که تیمش با حفظ فرم پنج بازی قبلی به برد رسیده و قهرمان شود.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
نخستین دیدار تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست برابر ژاپن همراه بود.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی در مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا شرکت می‌کند که چهار بازیکن برزیلی در اختیار دارد.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ