تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی در مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا شرکت می‌کند که چهار بازیکن برزیلی در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل ایران حاضر شدند.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن پس از نایب قهرمانی در تورنمنت تایلند گفت: هویت خود را به عنوان یک تیم ملی نشان دادیم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: ماموریت ما این است که از این پس مقابل ایران خوب بازی کنیم.
تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند ۴ بر ۱ ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست عربستان به فینال تورنمنت تایلند صعود کرد و حریف ایران شد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند در تورنمنت ۶ جانبه این کشور به دیدار فینال رسید.
فدراسیون فوتبال ژاپن بخشی از پاداش حاصله از جام جهانی را بین مدارس فوتبالی که در تیم‌ملی نماینده داشتند، تقسیم خواهد کرد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
بهترین بازیکن مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با بیان اینکه بازیکنان ایران مقابل ژاپن مغرور نبودند، گفت: حس و حالی برای گرفتن جایزه‌ام از AFC نداشتم و آن را به اسپانیا نیاوردم.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن عوامل موفقیت تیمش در دیدار با ایران و قهرمانی در مسابقات آسیا را اعلام کرد.
تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت وحید شمسایی و با تغییرات زیاد و حضور بازیکنان جوان راهی شانزدهمین مسابقات جام ملت‌های آسیا شده بود در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و نائب قهرمان شد.
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال در دیدار با ژاپن معرفی شدند.
تیم ملی فوتسال ژاپن با پیروزی برابر ازبکستان نخستین فینالیست شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن دلیل باخت این تیم مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد. ‌
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برابر بحرین به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دیدار تدارکاتی مقابل برزیل شکست سنگینی را متحمل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ