تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست قطر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با کسب دو پیروزی در نخستین روز مسابقات قهرمانی جهان صاحب 6 امتیاز شد.
دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان برتری این تیم مقابل ترابزون اسپور به میدان رفتند.
تیم تنیس ایران در بخش دو نفره مسابقات دیویس کاپ موفق به شکست عربستان شد تا در مجموع دیدار مقابل این تیم صاحب برتری شده باشد.
با پیروزی فرانسه و آمریکا برابر رقبا، این دو تیم حریف یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
تیم فوتبال آاِک آتن پس از چهار فصل دوباره جام قهرمانی سوپرلیگ یونان را باحضور دو بازیکن تیم ملی ایران بالای سر برد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران ایران در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نتیجه دیدار برابر کره جنوبی و تایلند را واگذار کرده و مقابل نپال صاحب برتری شدند.
تیم نساجی مازندران با اتمام اردوی آنتالیا به ایران بازگشته و تمرینات خود را از یکشنبه آغاز می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
ستاره تیم ملی ایران معتقد است با یک مساوی و دو پیروزی به مرحله حذفی صعود می‌کنند.
بوکسورهای اوزان ۷۵ و ۸۶ کیلوگرم ایران برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای قهرمانی در هر تورنمنت فرسایشی به خصوص در ایران، پیروزی در مسابقاتی است که دو تیم بازی نزدیکی را تجربه می‌کنند.
در بازی ایران با سنگال کارلوس کی روش از کاپیتان استقلال درون دروازه بهره برد در حالی که پیش بینی بر این بود مرد شماره دو یعنی امیر عابدزاده در این بازی به میدان بیاید.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز پنج تیم طعم برد را نچشیده اند.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
شهروز همایونفرمنش، کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در مسابقه بعدی خود ترکیه را هم شکست دهد.
تیم فوتبال خاتون بم به عنوان نماینده ایران در قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دو دیدار دوستانه یک برد و یک باخت به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ