دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
حیات وحش ایران دارای گونه‌های جانوری متنوعی است. یکی از حیواناتی که در حیات وحش ایران یافت می‌شود، گوزن است. مستندی درباره گوزن‌های ایرانی ساخته شده است که در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.
کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
عنکبوت‌های آبنباتی گزینه‌های خاصی را برای خوردن مدنظر ندارند و بین ۲۵۰ گونه مختلف شکار می‌کنندکه اکثر شکار آنها زنبورها هستند.حملات شبانه این‌گونه از عنکبوت‌ها به صورت هوشمندانه‌ای زمان‌بندی شده است.
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
تصاویری از لحظه شهادت ۴ نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج در سراوان به دست گروهک‌های را ببینید.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
منابع محلی سوری اعلام کردند: أبو الحسن الهاشمی القرشی سرکرده گروه تروریستی داعش پس از آنکه عناصری از گروه‌های مسلح محلی نیمه ماه اکتبر او را با برخی از همراهانش در شهر جاسم در جنوب سوریه محاصره کردند، خود را منفجر کرد و کشته شد.
این چندمین مرحله از حمله نیرو‌های نظامی ایران علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.
رئیس دستگاه قضا گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها از طریق گفتگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آن‌ها استفاده می‌کنیم.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
تصاویری از مرکز عملیات سپاه پاسداران علیه گروهک‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق منتشر شده است.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
در اینجا، جوانانی که در هرج و مرج و خشونت متولد شده اند، بدون امید و برنامه، به راحتی توسط گروه‌های مسلح یا شکارچیان غیرمجاز جذب می‌شوند.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ