تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن عنوان سومی لیگ ملت‌ها را دارد و در دیدار با تایلند تیم واقعی خود را نشان نداد.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
تیم ملی والیبال ژاپن در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف ایتالیا رفت و در جدال با این تیم نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
تیم ملی نصف و نیمه والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گام نخست به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دیدار دو تیم آلمان و ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابتها هستند.
جدول رده بندی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در پایان هفته اول این رقابت‌ها منتشر شده است.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن، در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در دیداری سخت به مصاف تیم لهستان می‌رود.
در ادامه رقابت های قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی، تیم ملی بانوان ایران با برد برابر تیم مجارستان در رده جدول رده بندی، نهم جهان شد.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.
محمدجواد معنوی‌نژاد در تمرینات تیم ملی والیبال بسیار آماده نشان می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
تیم ملی والیبال ایران آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر آرژانتین را برگزار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین روز مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا مقابل تیم ویتنام مغلوب شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.
بردیا سعادت، ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه امروز تیم ب با ظاهر نگران کننده در زمین مشاهده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ