تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند ۴ بر ۱ ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
لهستان باخت دیروز خود برابر ژاپن را جبران کرد.
تورنمنت چهارجانبه فوتسال جوانان با حضور ازبکستان، ویتنام و چین تایپه در ایران برگزار خواهد شد.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
فوتسال ایران فینال انتقامی را از ژاپن برد و جام گرفت
شاگردان وحید شمسایی شکست فینال جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را در یک تورنمنت جبران کردند.
تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر ژاپن، قهرمان مسابقات شش‌جانبه تایلند شد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم های ایران و ژاپن به دیدار پایانی فوتسال 6 جانبه تایلند صعود کردند.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
جدال انتقامی ایران با ژاپن در فینال فوتسال تایلند
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
در صورتی که اتحادیه فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل بشود، تیم ملی فوتسال این کشور به عنوان یکی از مدعیان فوتسال جهان می‌تواند از نظر فنی تهدید بزرگی برای ایران و ژاپن باشد.
سرمربی استقلال خوزستان نسبت به برخی جریان سازی علیه این تیم انتقاد کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دیداری هیجان انگیز در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر اندونزی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
با هدف افزایش بهره‌وری آب، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در همکاری با دولت ایران و حمایت دولت ژاپن چندین نشست در زمینه اشتراک‌گذاری دانش در ارومیه برگزار می کند.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با انتقاد از تولید و فروش سیگار از سوی دو شرکت با ماهیت انگلیسی آمریکایی و ژاپنی، از اتحاد شرکت های استعماری برای هدف گرفتن سلامت جامعه ایرانی پرده برداشت.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما
ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ