تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال ساحلی کشورمان در فینال رقابت‌های کشورهای مشترک‌المنافع برابر بلاروس شکست خورد و نایب قهرمان شد.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
تیم ملی زنان ایران به جمع 12 تیم برتر آسیا و دور دوم مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک پاریس راه یافت.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: ماموریت ما این است که از این پس مقابل ایران خوب بازی کنیم.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
«نیما شفیعی» از اهالی منطقه «پشت کوه» شهرستان باشت و ساکن شهرک بلکوی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر آمریکا دچار سکته شد و جان خود را از دست داد.
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان شکست سنگین ایران برابر انگلیس را برای فوتبال آسیا دردآور دانست.
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی مقابل انگلیس حدود یک ساعت در رختکن باقی ماندند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
این باخت بحث برانگیز مقابل حریفی که در حکومت طالبان امکانات گذشته را ندارد، بسیار تاسفبار است و نشان می‌دهد فوتبال پر ادعای ایران تا چه اندازه در رده پایه با ضعف مواجه شده است.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی فینال آسیا را به ژاپن باخت که همه خود را برای قهرمانی سیزدهم آماده کرده بودند.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
خبرنگاران کشورهای ژاپن، اسپانیا و اندونزی دلایل باخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را بر شمردند و به اشتباهات تاکتیکی، اضطراب و آینده این تیم اشاره کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران از مردم بابت باخت به ژاپن عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
تیم ملی فوتسال ایران با باخت مقابل ژاپن در فینال، فرصت ثبت چهاردهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و باوجود داشتن بهترین خط حمله، قربانی استراتژی سامورایی‌ها شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
تیم ملی فوتسال اندونزی در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر لبنان به پیروزی رسید تا شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: ۸۰ درصد بازیکنان ما نخستین بار حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنند.
تیم ملی فوتسال کویت، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کارش را با برد در این رقابت‌ها آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ