قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
آرش صادقیانی از عملکرد شاگردانش بابت کامبک فوق العاده‌ای که برابر چین تایپه زدند و به فینال رفتند تمجید کرد.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
در شرایط فعلی، مجموعه قدرت دنبال تنش‌های سطحی این چنینی در عالم سیاست داخل نیست. روحانی نیز خوب می‌داند که چنین شکایت‌هایی او را به دادگاه نمی‌برد که اگر ببرد احتمالاً از آن استقبال کند و شاید به همین دلیل نسبت به شکایت‌های فوق واکنشی نشان نمی‌دهد و از میان مدیران و وزرای او نیز کسی تا به امروز از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی محاکمه نشده است.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
فوق ستاره پاری سن ژرمن درباره مقصد بعدی خود سخن به میان آورد و واکنش جالبی داشت.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
فوق ستاره پرتغالی که با عقد قراردادی دو ساله به النصر عربستان پیوست بی صبرانه در انتظار تجربه جدید خود است.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به توافق با النصر عربستان واکنش نشان داد. او پیامی برای پله اسطوره فوتبال برزیل هم داشت.
کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.
فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.
نخست وزیر انگلیس قرار است در نشست گروه هفت خواستار تشکیل جلسه فوق العاده ناتو در واکنش به حملات اخیر به اوکراین شود.
کوین یامگا پاسخ جالبی به شایعه مذاکره با باشگاه پرسپولیس داده است.
مارتین کرابندم در واکنش به پیشرفت فوق العاده علیرضا جهانبخش گفت: شاید رشد فاینورد بیشترین بازتاب را در علیرضا جهانبخش داشته است.
سرمربی ذوب آهن در مورد اتهام نمایش فوق دفاعی در دیدار مقابل پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ