مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی یک قیام مهم به نام اسلام بود که به پیروزی رسید و اصالت فرهنگی را ارتقا بخشید.
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
اردستان-معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست و دشمنان سعی داشتند که انقلاب اسلامی و نظام را دچار مشکل کنند اما به نتیجه نرسیدند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی آغاز حرکت جمعی و سازمان یافته شیعیان امام صادق (ع) است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: انقلاب اسلامی محیطی امن برای بانوان در بخش‌های مختلف فراهم و نقش هویت‌سازی را در حوزه زنان ایفا کرد.‌
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای  اسلام هراسی را نابود کرد.
تربت حیدریه ـ معاون امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید و این در حالی است که مدعیان آزادی در دنیای غرب افتخار دروغین می‌کنند که مهد آزادی هستند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای نیست که دشمنان بخواهند آن را از مردم جدا کنند، گفت: عفو مقام معظم رهبری نشان‌گر نگاه پدرانه ایشان به افراد فریب‌خورده بود.
تایباد ـ امام جمعه اهل تشیع تایباد گفت: اتقلاب اسلامی دو اصل مهم «بنای تمدن نوین اسلامی» و «نهضت بیداری» را کلید زد و دشمنی با این نظام بخاطر این دو اصل است.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی موجب بلوغ و جرئت ما در عرصه‌های مختلف دفاعی شد و به این باور رسیدیم می‌توان محصولات ارزشمند را تولید و بهره‌برداری کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی از تجزیه ایران جلوگیری کرد و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور شد.
رئیس دانشگاه امام حسین گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در برابر دشمنان شکست نخورده است، بلکه الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است.
انقلاب اسلامی به نبردهای نیابتی اکتفا نکرده و مستقیماً با شیطان بزرگ وارد تقابل شده و به جهان ثابت کرده است که می‌توان بینی آمریکا را به خاک مالید.
با پیروزی انقلاب اسلامی نیروی سومی در جهان ظهور یافت که تعادل را به آن بازگرداند و ایران به عنوان نمونه‌ای از حکومت عادل و قوی مبتنی بر اصول اسلام معاصر به جهان معرفی شد.
فرمانده نیرو هوایی اتش گفت: نیروی هوایی بعد از جنگ تحمیلی تولدی دوباره داشته و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان با اراده متخصصان این نیرو خنثی شده است.
تربت حیدریه ـ امام جمعه کدکن گفت: انقلاب اسلامی ایران یک مسیر اشتباه را تغییر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ