سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همان‌طو‌ر که در قسمت‌های پیشین گفته شد، نبود متون و شواهد نوشتاری از داخل امپراتوری هخامنشی سبب می‌شود که گمانه‌زنی آن‌هم درباره چنین موضوعات پیچیده‌ای اگر ناممکن نباشد، بسیار سخت بوده و با اما‌و‌اگرهای بسیاری همراه باشد. ما باید متون مغرضانه یونانی را بارها بخوانیم، شاید بتوانیم به بخشی از واقعیت آن امپراتوری و جامعه‌اش پی ببریم.
مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپتون درباره نبرد لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم رومئو لاویا توضیح داد.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
به طور کلی ازدواج کار سخت و مهمی است. هنگامی که دوره شیفتگی و عاشقی اولیه پشت سر گذاشته می‌شود (یا اصطلاحا ماه عسل تمام می‌شود) سر و کله واقعیت پیدا می‌شود و ما شروع به درک عمیق‌تری از اینکه طرف مقابل‌مان کیست می‌کنیم و اینکه آیا او برای ازدواج با ما مناسب است یا نه.
دستکش واقعیت مجازی با وزن ۱۴۲ گرم ابداع شده که بدون سخت افزار خارجی مخصوص ردیابی است و بازخورد لمسی فراهم می کند. این ابزار با توجه به بازی های رایانشی توسعه یافته است.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم امروز اعلام کرد: واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در کشور مشاهده شد.
در این روزگار سخت هنوز هم مردان زحمتکش و با شرافتی زندگی می‌کنند که قهرمان یا «سوپرمن» واقعی عزیزان و خانواد‌های خود هستند. این تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
به نظر می رسد در اسپانیا بهتر از هر جایی راه مهار وینیسیوس و قطع ارتباط او با کریم بنزما را می‌دانند.
نهم آذر سال جاری نخستین مورد مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم رسانه‌ای شد اما تکرار این اتفاق در استان و در دیگر مدارس دخترانه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
هرچند برادرم اعتیاد داشت، اما برای مادرم خیلی سخت بود. او به هر کسی که می‌رسید سراغ برادرم را می‌گرفت. حتی برادر دیگرم با مراجعه به پلیس ناپدید شدن بهراد را گزارش کرد. هر بار که به خانه‌اش می‌رفتم عذاب وجدان می‌گرفتم، هر چند روز یک‌بار به خانه مادرم می‌رفتم و بالا سر قبر او گریه می‌کردم. عذاب وجدان یک طرف و زجر کشیدن مادرم طرف دیگر ماجرا بود و باعث شد در نهایت تصمیم بگیرم واقعیت را برملا کنم.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
«روت کراش دارم» درک این جمله کمی سخت است، اما حقیقتی جاافتاده در فضای مجازی و دنیای واقعی پیرامون ماست.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز دور از تصور است، گفت: فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز خیلی سخت است. آقای رئیسی اعلام کردند که سعی می‌کنیم بودجه را واقعی ببندیم، اما این رقم نشان می‌دهد که بودجه واقعی نیست. او ادامه داد: تحریم‌های جدیدی علیه کشور اعمال شده است و قطعا در زمینه فروش نفت با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین بعید می‌دانم که فروش ۴/ ۱ میلیون دلار بشکه در روز قابل تحقق باشد.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
وقتی براندازان از دروغ کشته شدن به شکستن دوپا و اعتصاب غذای دروغین حسین رونقی رسیدند!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تماشای شکست ایران مقابل انگلیس در جام جهانی برایم سخت بود.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که در این فیلم واقعیت ماجرای این رسانه های سعودی را مشاهده می‌کنید.
سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها متوجه می‌شوند که دوستان واقعی آنها چه کسانی هستند. دوستان واقعی، کسانی هستند که در صحنه‌های سخت کنارشان ایستاده‌اند. فرماندهی معظم کل قوا فرمودند تا آخر کنار شما هستیم. این برای فلسطین، یک نقطه اتکا و استوانه عظیمی از قدرت است.
آمارهای رسمی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ تورم در دانمارک به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ