معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی آپوئل می گوید که پیروزی در بازی رفت هیچ تضمینی برای صعود این تیم نیست.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی وجود ندارد و با همکاری مردم می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، گفت: مشترکان با رعایت بیشتر نه تنها می‌توانند پاداش صرفه جویی بگیرند بلکه پایداری شبکه برق را هم تضمین خواهند کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق توافق درباره حقابه هیرمند تضمین کننده منافع متقابل ایران و افغانستان و به نفع هر دو ملت است.
نظارت بر صنایع تولیدکنندهٔ مکمل‌های غذایی آن‌طور که فکر می‌کنید دقیق نیست. به همین دلیل شما باید در انتخاب مکمل‌ها دقیق باشید؛ اما به‌هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که بی‌ضرر باشند و به کبدتان آسیب نزنند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.
هیأت مدیره انجمن واردکنندگان سم و کود ایران گفت: هیچ تولیدکننده‌ای تصمیم نمی‌گیرد چه آفت کشی تولید کند؛ او پیشنهاد دهنده است.
بخش کشاورزی با چالش های بنیادینی رو به روست که زمینه غیربهره ور بودن آن را در کلان موضوع فراهم کرده است؛ از گسترش بیابان ها تا محصولاتی که هیچ آماری از میزان و نحوه تولید آن ها موجود نیست.
رئیس سازمان اطلاعات روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: مسکو هیچ تضمین امنیتی به «بایدن» در سفر دیروز وی به اوکراین نداده بود.
محققان دریافتند که افزایش مواجهه تخمینی با PM ۲.۵ با فشار خون سیستولیک بالاتر مرتبط است، اما هیچ مدرکی برای ارتباط بین فشار خون و سطوح NO ۲ یا PM ۲.۵ مشاهده نشد.
روحانی گفت: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.
حاکمیت در معنای اعم و شهرداری به عنوان بازوی اجرائی حاکمیت در این موضوع، اموری همچون اداره قبرستان را از باب تکلیف حاکمیتی و شرعی انجام می‌دهد و هزینه آن را هم باید از اموال عمومی و انفال محاسبه کند و از باب انجام این تکلیف هیچ منتی بر سر جامعه نمی‌تواند داشته باشد؛ چراکه قسمتی از وظیفه ذاتی حکومت اسلامی است و انفال به قدر مکفی موجود. اما پیشنهاد چنین مصوباتی که صرفا کسب درآمد از مردم ملاک ارائه آن قرار گرفته، نتیجه‌ای جز نارضایتی و دلگیری عمومی در پی نخواهد داشت.
پاسخ کوتاه این است که هیچ کس در خارج از روسیه عددی دقیق و حتی تخمینی از زرادخانه موشکی و نرخ تولید موشک‌های روسیه ندارد. اوکراین اعداد و ارقامی در این زمینه منتشر کرده، اما این آمار‌ها به طور مستقل تایید نشده اند. برآورد‌هایی نیز از جانب تحلیلگران غربی بر اساس سرنخ‌های قابل مشاهده صورت گرفته است.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیم او تضمینی نیست.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده خواهان کسب منافع اقتصادی برجام برای ملت ایران است، اگر نسبت کوتاه بیاید و تضمین دریافت نکند، توافق هیچ نفعی نخواهد داشت و ضرورتی برای احیای دوباره برجام وجود ندارد.
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده خواهان کسب منافع اقتصادی برجام برای ملت ایران است، اگر نسبت کوتاه بیاید و تضمین دریافت نکند، توافق هیچ نفعی نخواهد داشت و ضرورتی برای احیای دوباره برجام وجود ندارد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران به هیچ وجه نظر شفاهی آمریکا را کافی نمی داند، گفت: آمریکایی ها باید تضمین کتبی دهند.
حسین شریعتمداری در یادداشتی از پیشنهاد ایران برای دریافت غرامت از امریکا در صورت خروج از برجام را بی ارز خواند. شریعتمداری تنها تضمین معتبر را خروج از ان پی تی دانست و نوشت:‌ «ایران با صراحت و به روشنی اعلام کند، در صورت نقض عهد آمریکا، ایران از NPT خارج خواهد شد. مطمئن باشید که در صورت خروج از NPT هیچ اتفاق نا‌مطلوبی رخ نخواهد داد.»
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: طرف های غربی باید تضمین دهند که به مفاد توافق هسته ای پایبند خواهند ماند، در غیر اینصورت هیچ ضمانتی برای عدم تکرار عهدشکنی غربی ها وجود ندارد.
بدقولی وزارت صمت در حالی اتفاق افتاده است که پیشتر در طرح‌های خود خودروسازان، یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام احراز هویت‌ها و قرعه‌کشی‌ها انجام و اسامی منتخبانT همان روز یا نهایتا یک روز پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی اعلام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ