رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد که این رفتارها اصلا ربطی به ملت ایران ندارد و مناسب با فرهنگ ما نیست و صددرصد داعشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایط بحران آب در اصفهان و خشکی زاینده‌رود، همچنان در برخی از نقاط این استان، کشت برنج انجام می‌شود.
فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به ۱۱ هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی
شکایت دیگر باعث بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس شده است.
طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطار‌های مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند.
سازمان ملل متحد، خسارتی واردشده به ترکیه پس از زلزله مرگبار ماه گذشته در این کشور و سوریه را بیش از ۱۰۰میلیارد دلار برآورد کرد.
تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
یک گروه تجاری خسارت اقتصادی واردشده به ترکیه ناشی از زلزله ویرانگر در این کشور را برآورد کرد.
رسانه‌های سوری از زمین‌لرزه‌ای در کشور ترکیه گزارش داده‌اند که ساکنان شهر‌های دمشق و لاذقیه در سوریه نیز آن را احساس کرده‌اند. این لرزش‌ها منجر به ویرانی در حلب و حومه لاذقیه شدخ و تاکنون جان چند صد نفر را گرفته است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش سنگین برف دچار خسارت شدند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارت شدند.
دریافت گل در ثانیه‌های پایانی اوقات اضافه، چیزی است که کمتر برای فولاد در دوره سرمربیگری جواد نکونام رخ داده بود.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
استاندار کردستان گفت: کل خسارت‌هایی که در اموال دولتی و خصوصی استان صورت گرفته ۶۰ میلیارد تومان است.
تایباد ـ رئیس جهادکشاورزی تایباد گفت: موج سرما و یخبندان اخیر ۵۷۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان تایباد خسارت وارد کرده است.
خرم‌آباد- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سیلاب حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پلدختر به طور کامل تخریب شد و تاکنون معوضی به کشاورزان خسارت دیده انجام نشده است.
تجار یمنی با مشکلات بسیاری روبرو هستند و بسیاری از واردکنندگان یمنی به دلیل ناتوانی در حمل و نقل و ترخیص کالاهایی که از شرکت های خارجی خریداری کرده بودند، متحمل زیان های هنگفت شده اند.
دانیلو، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، فعلا قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ