رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به حضور نمایندگان در مسابقات جام جهانی نیست و بنده هم قطعاً به قطر نمی‌روم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ که مشتاق به شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند در ماه‌های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد ماه تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند بدون نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، در این مراسم معنوی شرکت کنند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
دریادار ایرانی با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر قرار است تذکری را در حوزه نظارتی خود بدهیم اما شهرداری تهران به آن توجه نکند دیگر نیازی به حضور اعضای شورای شهر نیست.
هافبک پرسپولیس پس از پایان بازی و‌ حضور در میکسدزون به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
با سامانه بام بانک ملی ایران، دیگر نیازی نیست برای صدور «ملی‌کارت» به شعبه مراجعه کنید.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه اعتراض حق دانشجویان است، گفت: نیازی به حضور افراد با لباس شخصی در محیط دانشگاه نیست.
وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان که کاندیدای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک شده است، گفت: تا پیش از برگزاری انتخابات نیاز به استعفا از فدراسیون نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با العالم تاکید کرد که نیازی به حضور کشورهای بیگانه در منطقه نیست و هرگونه ضربه دشمن با ضربه متقابل مواجه خواهد شد.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
معاومن هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت منطقه می‌تواند توسط خود کشورهای منطقه از جمله کشورهای قدرتمندی نظیر ایران و هند تامین شود و نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای نیست.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ