مشهد ـ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۱ مرکز خرید حمایتی زعفران از کشاورزان در خراسان رضوی فعال است که تا دوم بهمن ماه امسال نسبت به تحویل محصول از کشاورز اقدام می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
محققان می‌گویند 75 دقیقه فعالیت فیزیکی در هفته یا 11 دقیقه ورزش در روز با کاهش 17‌ درصد ریسک بیماری‌های قلبی عروقی پیوند دارد. این مقدار فعالیت فیزیکی همچنین با کاهش 7‌درصدی ریسک سرطان مرتبط بوده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: تمام نیروهای امنیتی کشور، ماموران پلیس، نیروهای ژاندارمری و سربازان از نخستین روز وقوع زلزله در ۱۱ استان مشغول فعالیت هستند.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
همایش «چشم‌انداز منطقه‌ای میراث راه ابریشم، هم‌زیستی فرهنگ‌ها» به همت پژوهشکده ابنیه و بافت‌های فرهنگی-تاریخی ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، در راستای فعالیت پایگاه پژوهشی راه ابریشم برگزارمی‌شود.
مشهد _ سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی ۱۱ اخلالگر ارز را در مشهد دستگیر کردند که در سطح کشور فعالیت داشتند.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ یک آلبوم با ۱۱ ترک را منتشر کرده است او چند موزیک ویدیو و آهنگ خوانده و از خواننده‌های پاپ به شمار می‌آید. البته چند سالیست دیگر در عرصه خوانندگی فعالیت ندارد.
شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: دو خیابان یاسمن و مینا در محلات مرکزی تهران به نام دو چهره شاخص از شهدا و فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ