معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:گواهی سپرده نفت خام تحول بزرگی بود که اتفاق افتاد؛ قطعا این بازار مراقبت و همراهی وزارت نفت را می‌طلبد،اصلاح دامنه نوسان در بورس ادامه‌دار خواهد بود.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از ساعت یازده صبح امروز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمام معاملات ‎دلار توافقی و ‎یورو توافقی در بازار متشکل ارزی ایران بدون دامنه نوسان انجام می‌شود.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان برای بازارهای کارا و بازارهای بزرگ بسیار مضر است و در فعالیت بازار سرمایه اختلال ایجاد می کند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هر اندازه دامنه نوسان بزرگتر باشد، هیجانات خرید و فروش در زمان کمتری اتفاق افتاده و قیمت‌ها سریعتر اصلاح می‌شود.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: موفقیت طرح حذف دارو از سبد ارز ترجیحی موسوم به طرح « دارویار» در گرو آن است که این طرح روی منابع مشخص، معین و قابل استحصال تکیه داشته باشد.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با جعل ای نماد خبر داد.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
نخستین بخش آزمایشگاهی ایستگاه فضایی چین با موفقیت پرتاب شد. کمی پیش‌تر، یک سفینه باری به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین پرتاب شده بود. محفظه آزمایشگاهی ونتیان که با هدف انجام آزمایش‌های علمی و زیست‌شناسانه طراحی شده است، سوار بر موشک چانگ ژنگ ۵بی از سکوی پرتاب ونچانگ در استان هاینان، جزیره‌ای در جنوب چین، به فضا منتقل شد. به گزارش شینهوا، تقریبا هشت دقیقه پس از پرتاب زمان برد تا این محفظه ۲۳ تُنی در مدار خود قرار گیرد.
از مسواک نرم استفاده کنید و هر سه یا چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید یا اگر خراب شد، زودتر. اندازه و شکل مسواک باید به خوبی با دهان مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی به همه مناطق دسترسی داشته باشید.
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
هر حبه قند تقریبا ۳ گرم وزن دارد. اگر فرض کنیم که هر یک گرم قند ۴ کیلو کالری انرژی فراهم می‌کند انرژی دریافتی بدن با خوردن ۳ حبه قند برابر ۱۲ کیلوکالری است. در حالی که برخی افراد ترجیح می‌دهند چای خود را با خرما، توت خشم و انجیر و ... میل کنند میزان کالری دریافتی آن‌ها برابر با ۵۰ الی ۶۰ کیلو کالری است.
سیستم ایمنی مکانیسم دفاعی بدن شما در برابر عوامل خارجی مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها یا سموم است. این سیستم حتی علیه سلول‌های خودش که به دلایلی تغییر کرده‌اند، مثلاً سلول‌های سرطانی به صورت دفاعی عمل می‌کند.
ریختن مایعات، کشیدن سیگار، جاماندن خوراکی و … می‌تواند دلیل اصلی بوی نامطبوع خودرو باشد که با گرم شدن هوا در فصل تابستان و برخورد نور مستقیم آفتاب به قطعات داخلی، بوی بد خودرو می‌تواند شدیدتر هم بشود.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید
درحالی که طبق گفته های عشقی انتظار می‌رفت تکلیف دامنه نوسان تا پایان سال ۱۴۰۰ مشخص شود، اما پس از آن عشقی اعلام کرد که فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید (۱۴۰۱) اعلام خواهد شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.
روز گذشته مورخه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ مجمع افزایش سرمایه وساخت با حضور ۶۹ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را در ادامه مطلب بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ