دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۱۴ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۵ تیرماه با میانگین ۱۳۷ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و ششم خرداد بر اساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم اردیبهشت براساس داده‌های ایستگاه‌های پایش فعال با میانگین ۱۱۸ وضعیت ناسالم برای گروهکهای حساس (نارنجی) را نشان می‌دهد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران براساس میانگین تمام ایستگاه ها هم اکنون با شاخص ۱۲۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
در حالی که تهران شنبه صبح را با حالت نارنجی کیفیت هوا آغاز کرد و خیلی زود به وضعیت قرمز تبدیل شد شهردار تهران به مردم توصیه کرد که دلار نخرند تا قیمت‌ها پایین بیایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی‌ام آذرماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به کاهش کیفیت هوا در تهران و کرج طی امروز و فردا هشدار داد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۴ آذرماه) با شاخص ۱۳۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا طی امروز و فردا در تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اشاره کرد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
جولان آلاینده‌ها در جو پایتخت از عصر روز پنج شنبه آغاز شد و در برخی از ساعات شب هنگام شاخص کیفیت هوا به محدوده اضطرار (بالای ۱۵۰) رسید. روز جمعه نیز شاخص کیفیت هوا در تمام ساعات هوای آلوده را گزارش می‌کرد؛ طوری‌که شاخص کیفیت هوای ۲۴ساعت منتهی به صبح این روز ۱۲۹ (ناسالم برای گروه‌های حساس) محاسبه شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۰۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفدهم آبان ماه در ۶ ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم آبان در ۲ ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و در ۹ ایستگاه دیگر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هفتم مهرماه با میانگین ۱۲۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ