«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرون ماندن اشکان دژاگه از بازار نقل و انتقالات و بدون تیم ماندنش شاید تا چند وقت پیش می توانست یک دروغ بزرگ آپریل باشد!
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مسئولان فدراسیون این کشور را بر آن داشته تا با توجه به مسابقات حساس پیش رو هر چه سریعتر جانشین «روبرتو مانچینی» را انتخاب کند.
همچنین خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه، خبر داده که سازوکار استفاده از این منابع نیز به این صورت است که پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به یکی از بانک‌های سوئیس منتقل می‌شود و در آنجا تبدیل به یورو خواهد شد. این خبرگزاری تاکید کرده است واریز وجوه به بانک‌ سوئیسی تایید شده و این ارقام آماده انتقال به قطر است.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
A۳۸۰ پادشاه هواپیماهای مسافربری است. این بزرگترین جت تجاری است که تاکنون ساخته شده است. پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۸۰ چه پرواز روی اقیانوس اطلس باشد، چه اقیانوس آرام و چه پرش ۴۰ دقیقه‌ای، سطح جدیدی از تجمل را برای مسافران به ارمغان آورده که در هواپیماهای دیگر غیرممکن است.
بی‌شک مهم‌ترین اثر شریعتی در قرآن‌شناسی، نوشته حج او است که برای آحاد مردم در سفر حج قابل استفاده است که گام به گام مناسک حج را در پرتو روشنگری‌های آن تبیین می‌کند. همچنان‌که قرآن همه مناسک حج را شعائرالله نامیده است. او با سوگند به قلم که توتم او بود، گفت که توتم مقدسم را نمی‌فروشم، نمی‌کشم، گوشت و خونش را نمی‌خورم، به دست زورش تسلیم نمی‌کنم، به کیسه زرش نمی‌بخشم، به سرانگشت تزویرش نمی‌سپارم، دستم را قلم می‌کنم و قلمم را از دست نمی‌گذارم.
معماری سرخ‌رنگ خانه‌های ابیانه همراه پوشش سنتی مردم محلی باعث شده است تا سالیانه ۴۰ هزار توریست قصد سفر به این روستای بکر به سرشان بزند.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
خانه‌های برخی از روستا‌هایی که در مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، به‌دلیل شیب زیاد کوه، معماری آن‌ها به صورت پلکانی است. روستا‌های پلکانی ایران را می‌شناسید؟ تاکنون به چندنمونه از این روستا‌ها سفر کرده‌اید؟ در اینفوگرافیک زیر ما به چند روستای پلکانی با معماری خاص و منحصربه فردشان اشاره کرده‌ایم که برای بازدید مناسب هستند:
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
ایستگاه وکیل‌الرعایای شیراز در نزدیکی بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل واقع شده‌است. این ایستگاه برگرفته از معماری ایرانی در دوران زندیان است و جزو زیباترین ایستگاه‌های مترو در ایران محسوب می‌شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: تورم بیش از ۴۰ درصد است و در این شرایط افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان به معنای نصف شدن سفره آنان است.
گروسی گفته احتمالا در ماه فوریه به ایران خواهم رفت. یعنی ممکن است به زودی شاهد حضور مدیرکل آژانس در ایران باشیم. گروسی در این خصوص تاکید کرد که ممکن است به ایران بروم و شاید این سفر در ماه فوریه انجام شود.
ریکاردو رگوفه، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، تبدیل به ایجنت و معمار انتقال او به النصر عربستان شد.
فابیو کاستا، فیزیکدانی از دانشگاه کوئینزلند که بر این تحقیق نظارت داشت، گفت: «تحقیقات در دل ریاضیات شکل می‌گیرد، اما نتایج حاصل از داستان‌های علمی تخیلی سر در می‌آورد.»
پایگاه «ایست‌ایژیافروم» در گزارشی سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به عربستان و معنای این سفر برای رابطه واشنگتن-ریاض را بررسی کرده است.
یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد رونالدو نازاریو در فوریه 2022 در سفر به برزیل، پدیده هموطنش اندریک را متقاعد کرده که به پیشنهاد رئال مادرید جواب مثبت بدهد.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، عدم سفر استرالیا به تهران به معنای باخت فنی این تیم تلقی می شود.
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ